mardi 1 février 2011

Beary Big Hugs

Hello folks,
Here's another card of mine with my favourite stamp from Belles'n Whistle. I'm so happy this is my first card with a self made bow. I followed Bevs video Tutorial. The sketch is from Friday Sketchers. Glad the inspiration is back :o) So I also decided to change the background of my blog. What do you think ?


Hallo liebe Freunde,
Hier noch eine Karte von mir mit meinem lieblings Stempel von Belles'n Whistle. So was von happy, da ich meine erste Karte mit einer selbst gebastelten Schleife hingekriegt habe. Ich habe mir das Video Tutorial von Bev angesehen. Das Sketch ist von Friday Sketchers. Ich bin richtig froh, dass die Inspiration wieder zurück ist, deshalb habe ich mir auch einen neuen Background für mein Blog eingestellt. Was haltet Ihr davon ?

Sketch




Have a nice evening
Einen schönen Abend wünsche ich Euch




Stamp : Belles'n Whistle Beary Big Hugs

Colouring : Distress Ink
Paper : Tilda Paperstack
ToolsNestabilities Classic Scalloped Ovals ; Stickles Star Dust


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire