lundi 11 juin 2012

Isha - it's your birthday

Hello everyone, enjoying the rain? ;) I made this card for my neighbor's birthday. I thought flowers would be perfect for her as she loves them. All the supplies are available in the shop. I stamped the image with shabby shutters distress ink using 2nd generation stamping and colored over it using Derwent color pencils.

Hallo zusammen, geniesst Ihr das Regenwetter? ;) Ich habe diese Karte für den Geburtstag meiner Nachbarin gemacht. Ich dachte mir, dass die Blumen perfekt für sie sind, da sie Blumen sehr mag. All die Zutaten findet Ihr im shop. Ich habe die Image zuerst mit Shabby Shutters Distress Ink gestempelt, mit der zweiten Generation, dann habe ich das Ganze mit Derwent Farbstiften übermalt.

My card:


Supplies:



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire